Skander.reismee.nl

Crucolo

Van Levico donderdagmorgen vertrokken om te gaan lunchen bij refugia Crucolo (http://www.crucolo.it/en/rifugioehotel/rifugiocrucolo.asp) . Daar zijn we vorig jaar ook geweest en daar komt papa G al sinds zijn 19e. Ik had het nogal verknald door vaak niet te luisteren en daarom moest ik in de auto eten....daar baalde ik best erg van. Mama had broodjes gekocht met ham en tonijn maar de mayo was walgelijk op dat ene broodje dus dat was dubbel straf

Yell

We zijn daarna Italië uitgereden via Oostenrijk (Brennerpas) (zie foto's). Boven zijn we net na de pas van de snelweg afgereden en konden we bij eenAlpengasthof (afslag Nösslach) eten en mochten we daar op de parking ookslapen in onze camper. We moesten nu weer Duits praten maar gelukkig kunnen mama en papa G dat goed. Het eten was heel goed (schnitzel). Er kwamen 2 mannen (Hille en Johan)binnen en dat warenNederlanders die met een Alfa Romeo oltimer op weg waren naar een autoshow in Padova en in de lentemee gaan rijden met een rally(http://www.via-flaminia.com/pages/frrally.html) in Italië!(zie foto). We gingen lekker slapen want het was heel erg koud deze nacht omdat het erg waaide en we op 1300m hoogte waren.