Skander.reismee.nl

San Marino II

Woensdag een luie dag zonder autorijden....lekker gegamed, gelezen en beetje tv gekeken. Ik ben voor het eerst vroeger opgestaan dan mama en papa G die altijd al om zeven uur uit bed gaan maar vanmorgen tot negen uur uitsliepen. Ik ben gaan zoeken naar een bakker en heb voor ons allemaal croissantjes gekocht en klaargezet als ontbijtje op bed.

Donderdag de 20e wilden we San Marino stad gaan bekijken maar het regende voor het eerst deze vakantie en we besloten er nog een luie dag aan te plakken dus lekker chillen (zie foto's) en 's avonds pizza gegeten op de camping. In de middag heb ik weer gespeeld met Thomas toen hij uit school kwam. Hij woont met zijn ouders op de camping en ze hebben een winkel. Vrijdag dan toch de bus naar de stad genomen. We gingen behoorlijk steil omhoog en werden vlakbij het kasteel afgezet. Daar liepen we door de stadspoort in de stadswal het oude deel in en door de kleine steile straatjes omhoog (zie foto's). Ik heb met een verrekijker over het land gekeken tot aan de Middellandse zee. Het was nogal mistig maar wel droog en best wel fris na een hele week boven de 25 graden. We hebben koffie met taart genomen in een heel oud restaurant (zie foto) en zijn daarna weer terug gegaan naar de camping. Ik had wel wat willen kopen want San Marino heeft heel veel tax free winkels maar het was allemaal een beetje toeristische zooi. Wat wel bizar was is dat er veel winkels waren waar je allerlei wapens zomaar kon kopen zoals katapulten, messen, geweren, pistolen, stroomstootwapens en kruisbogen. Er was één winkel waar ze een pop met een doodshoofd hadden aangekleed met allerlei wapens (zie foto). 's Middags hebben we lekker gerommeld, boodschappen gedaan en gegamed. Vanavond maken we zelf pasta Carbonara in de camper met salade. Morgen gaan we hier weg en rijden we naar Chioggia, vlak onder Venetië.

Reacties

Reacties

juf sanne

Hoi vakantiegangers!

Ik dacht eigenlijk dat ik al een rectie had gegeven op jullie geweldige avonturen, maar ik zie het niet terug op de site.
Vandaag hebben Lowieke, Martijn en Jaimy een kijkje genomen in de prachtig geschreven verhalen. We vinden het erg bijzonder om te lezen wat je allemaal meemaakt en zijn best een beetje jaloers!
Geniet ervan,

groetjes van juf Sanne

martijn riemens

mooi die foto,s en ik volg je elke dag groetjes je beste gabber martijn

Thomas di San Marino

ciao Skander, ho letto i tuoi bellissimi racconti, è un bel
sito. Ti saluto e ti aspetto

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!