Skander.reismee.nl

Levico

Dinsdag de 25e gaan rijden naar een heel ander gebied. Trentino....Dolomieten, waar we vorig jaar ook waren. Het regent nog steeds en dat is wel jammer. Morgen wordt het droog zeggen ze hier dus dat hopen we. We staan nu op de oude camping van papa G, waar hij al vanaf zijn 19e komt, in Levico Therme op camping Jolly aan het Lago di Levico (http://campinglevico.com/ned/village_nl.htm) . Even het blog bijwerken want we konden hier online en dat kon gisteren niet. Leuk om de reacties van anderen te lezen op de blog!!

We zijn tegen de avond gaan eten in het dorp....ik at pizza zonder tomaat met gorgonzola, mozzarella, speck, rucola en peer! Mama at gedroogd hertenvlees met jam en een pizza met groenten en ansjovis enG hadpasta met hertenragout en supermals rundvlees. Het regende de hele nacht nog maar 's morgens stopte het eindelijk....

Nog een nachtje gebleven en lekker naar het dorpje gewandeld 's middags in de zon. beetje rustig hier maar wel aardige mensen en lekker eten én mooie natuur. Mama en papa G zijn met papa's oude vriend Gino meegegaan om te kijken naar hun nieuwste uitbreiding van de camping: een heel oude discotheek met strand aan het meer dat 20 jaar leeg heeft gestaan. er moet heel veel gebeuren en dat gaat nog wel 4 jaar duren! Daarna gaan eten bij restaurant al Brenta, vlakbij de camping. Daar kende de familie papa G ook nog van vroeger en we werden als sterren binnengehaald...lekker gegeten en lol gemaakt (zie foto).