Skander.reismee.nl

Op weg...

Donderdagavond 13 oktober zijn we vertrokken vanaf ons huis.

Cool
Omdat we in de binnenstad van Breda wonen kregen we geen toestemming om de camper een nachtje op de stoep te laten staan en zijn we in plaats van vrijdagmiddag dus op donderdagavond al vertrokken...Ik moest even wennen aan de grootte van de camper (het is net een vrachtwagen met 6.80 lang, 3.10 hoog en 2.30 breed (zie foto)). Papa G en mama hebben een vast bed achter en ik slaap boven de stuurcabine. In Duitsland ben ik om 21.30 gaan slapen en werd ik rond 02.00 wakker. Toen is mama even gaan liggen en ben ik naast G voorin gaan zitten...dat was supergaaf! Ik heb lekker gekke bekken getrokken naar de vrachtwagenchauffeurs en sommige reageerden met seinen van koplampen...;-) Rond 04.00 kwamen we aan in Neuhausen am Rheinfall en zijn we direct naar de waterval gelopen in het maanlicht. Dat was supermooi en er was niemand. Daarna op de parking naast de waterval even gaan slapen tot de schoonmaakploeg kwam.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!